Som jag har längtat

1kommentarer

Hallå!

Jag har blivit en sporadisk bloggare. Jag har varit småsjuk hela veckan och då har jag inte orkat göra något annat än att jobba och ta hand om djura, övrig tid har jag mest legat som en sill. I måndags var det värst, men då var jag ledig så jag varvade skritturer och hundpromenader med soffläge. I tisdags hade jag Stinas lektioner på kvällen och gjorde inte många knop i övrigt, förutom att baka scones.

Gårdagen var dock en intressant dag. Jag började den med att köra fast med bilen 3 meter från garaget (första 2 km av väg var inte plogad efter det massiva snöfallet), detta resulterade i att jag vägrade köra till jobbet så jag väckte Robin och när vi fått lös bilen så fick han köra mig till jobbet. Jag hade en bra men långdragen arbetsdag och sedan hämtade Robin mig igen, vi åkte till mamma och fick pannkaka. Elias skulle ha hjälp med ett spel och hade ringt Robin under dagen :) Det blev en lov förbi Haddingen innan vi tog oss hem. Min medryttare var här igår och allt var klart i stallet när jag kom hem, så skönt! Såg ett avsnitt av True Blood och slocknade sedan.

Idag jobbar jag bara några timmar som på de flesta torsdagar, sedan ska jag eventuellt ha en lektion i Håkmark.

På söndag, då händer det grejer! Då är det gaddning på G. Hihihihi. Som jag har längtat..

1 kommentarer

Pappa o Mikki

19 Apr 2012 09:42

Vad är "gaddning"?

Kommentera

Publiceras ej