Förbaskade öron

1kommentarer

Godkväller.

Jag vet att det är sjukt tråkigt att läsa när folk whinar, men det spelar ingen roll just nu för det är precis det jag har tänkt att göra i det här inlägget som skall komma att handla om öron.

För några månader sedan var jag väldigt yr till och från och svimmade till och med en gång ordentligt. Det visade sig bero på lågt blodtryck i kombination med en svullen trumhinna.. jag trodde att jag hade någon början till öroninflammation jag hade när det kom någon vätska ur höger öra och jag hade hela tiden "lock" för örat. Men detta visade sig då alltså inte vara någon inflammation utan en svullen trumhinna som då kom åt balansen på något vis. Det var så här jag förstod det av undersökningen på vårdcentralen, kanhända var det någon annan del i örat som var svullen. Hursom. Det släppte efter några veckor och allt var frid och fröjd, men nu har det återkommit i vänster öra! Jag antar att det är samma för nu har jag konstant lock i det. Det är dessutom blött i örat idag märkte jag.. jag vet att jag låter sjukt nasty nu. Less blir jag i alla fall. Jag hör ju knappt något på vänster öra nu och trycket gör att det ibland gör ont.

Till råga på det känner jag mig riktigt orkeslös. En trevlig överraskning skulle nog kunna muntra upp mig.. typ ett fast jobb, en ny bil eller ett ridhus.

Eller en semla.

1 kommentarer

Pappa o Mikki

17 Feb 2012 00:00

Vi har med oss semlor, från "Nisses" på tisdag.

Kommentera

Publiceras ej