Morbergarn

0kommentarer

Godkväll.

Jag har precis kommit in från kvällens bestyr i stallet och en kvällspromenad med mina fina hundar som, tro det eller ej, faktiskt är både FRISKA och LYCKLIGA.

Jag sov länge idag, Morbergarn gjorde sitt igår om man säger så. Även 2 timmars intensiv dans. Vi har varit och ätit middag hos Robins mor som fyllt år, vi fick supergod mat och en liten doggybag med oss hem.

Jag har lite nervösmage inför morgondagen eftersom jag drömde en hemsk lastningsdröm häromnatten (av någon anledning så skulle Greens lasta Älvan med hjälp av en lyftkran och tappade henne i luften!). Det blir att kliva upp tidigt imorgon för att raspa hennes fötter en sista gång, hälla på switchen (som jag glömde i Robins bil och kan därför inte göra det idag) och ta på henne sin nya grimma <3 Tyvärr har hon inte fällt klart ännu så hon ser aningens ovårdad ut..

När  hon är lastad åker jag, pappa och Frida ner till Örebro med bilen. Det blir en kombinerad resa. Vi ska besöka stuteriet och titta på den fina hingsten samt kolla att Älvan kommit ner helskinnad, sedan ska vi umgås och sova på hotell. Frida ska få en försenad födelsedagspresent som jag vet att hon både vill ha och inte ha.

Nu måste jag packa lite!
Tjo.

Kommentera

Publiceras ej