Utslut

0kommentarer

Hej.

Har just skickat min chilenare på frasses med en liten nervös känsla i magen. Jag är helt oförmögen att röra på mig, annars hade jag följt med. Jag ringde just och berättade min beställning "quornmeny" men jag hörde att när han sa det till kassörskan lät det som "korvmeny". Dessutom svarade han snabbt "ja ok" på allt jag sa, vilket innebär att han förmodligen tänker gissa vad jag ska ha pga bristfälligheter i den svensk/spanska kommunikationen.

Jag är helt slut efter den här dagen som började med grönt kort kurs och sedan har jag hoppat Berlando, vi var svettiga innan vi ens började. Måste ta ett kort på den lille lusen vid tillfälle. När jag var på väg hem kom en kollega farandes, rs-stona hade helt slut på mat så det var bara att böka ut en jättebal till hagen och fylla på. Självmordsuppdrag, en massa hungriga arga tjejer överallt! Jag vet precis hur det känns..

Kommentera

Publiceras ej