Skön lördag

1kommentarer

Godmorgon!

J har åkt till jobbet och jag har inte rört en fena, så himla skönt! Ingen av hundarna har heller klivit upp, det är rätta takter det!

Jag har haft en mycket förvirrande dröm i natt. Jag hade en travhäst som stod på landet någonstans men jag hann aldrig dit för jag var i Stockholm med BK där vi jagades av en rånarliga och kröp genom ventilationstrummor och liknande. På gatorna förflyttade vi oss i en motordriven garderob som rörde sig i en hastighet runt 20 km/h men rånarna kunde ändå inte komma i fatt den..

Nu ska jag strax ta en tur med vovvar i skogen, lunch och sedan blir det stallet ett obestämt antal timmar framöver! Måste bara kolla på startlistan när mina favoriter rider :)

Ett sjukt bra djur 



1 kommentarer

Mam

02 Nov 2013 18:32

Jag gillar den nedre bilden där han spelar engelsk aristokrat.

Kommentera

Publiceras ej