Braxselesöndag

0kommentarer

Hoj.

Jag ska försöka somna om en stund men jag är inte redo än så det blir en blogg så länge.

Igår var det skodags för lille G så jag åkte ut till Braxsele. Eg var det inte veckan jag planerat men han hade tappat en framsko (första tappskon han haft i min ägo btw så den kom lite överraskande) och det passade ändå rätt bra med tanke på att barnafödande hägrar så det fick bli en skoning runt om. 

Skurken :) Som äter upp träboxen partikel för partikel..

De andra Braxselegrabbarna fick hoppa/löshoppa och jag tror lille G väldigt gärna hade velat vara med..

Eftermiddagen sov jag länge, typ fram till 19. Tror jag blivit lite förkyld :/ Vad som väntar idag vet jag inte eftersom jag har glömt vad det var jag skulle göra :( Tvättstuga har jag iaf..

Kommentera

Publiceras ej