Ohoj

0kommentarer

Halloj vad skoj.

Idag blev det inte lyxmorgon för karln i huset jobbar kväll och då passade jag på att åka till Gastro och gå en promenad med honom, det är väl iofs lyx på sitt sätt det med. Han har gått all in på lösdriftslivet så jag känner mig lite kluven på att ställa honom på box igen (de går ute på nätterna för det mesta men får komma in och sova vid dåligt väder). Han är väldigt pigg och glad men känns framförallt så bra i storkroppen, mjuk som en liten smörklick.

Efter stallet har jag och Stella hållit oss i hemmet :) Det har inte blivit många knop.. Lite julklappsrim, en hundpromenad och lite tröstade av barn. 

Imorgon ska Stella vaccineras! Ser fram emot det eftersom jag är en extremt nojjig person och vill att hon ska bli skyddad mot sjukdomar snarast möjligt.

Nu ska jag väl styra upp nå kvällsfika och peppa för PH ;)

Kommentera

Publiceras ej