Teta

2kommentarer

Hej!

Jag har ju en väldigt lojal bloggläsare som konstant påkommer mig om bloggen. Jag förstår dock inte riktigt grejen eftersom vi pratar med varandra varje dag så hon lär inte få uppleva så många överraskningar genom att läsa den.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva - jag går mest runt och luktar kräk.

Imorse var jag dock ute på en härlig skrittur med Caroline som köpt Winston. Inga älgar i sikte. På eftermiddagen har jag och Stella varit ute på promenad (en av oss sov) medans pappan varit på stan och handlat julklappar till Stella. Jag kan ju tycka att vi kanske inte behöver handla några julklappar till Stella i år - hon kan ju inte ens öppna dom. Det blir ju liksom samma person som slår in och därefter öppnar julklappen. Jonathan höll dock inte med och kom hem med en stor Lekia-påse..

Dessa sms fick jag när jag var i stallet :) Jag kan ej hantera hennes söthet.

Teta = bröst på spanska 

Imorgon ska jag rida lilla Jummis, det blir min första galopp på typ ett halvår. Ser fram emot det :)

2 kommentarer

Anonym

07 Dec 2014 08:12

Här är en till 😊

Anonym

07 Dec 2014 08:42

Å ännu en 😃

Kommentera

Publiceras ej