Arga fötter

0kommentarer

Ohoj, och HEJ förkylning nr 4780.

Har stått mig typ hela dagen på lunchen från Göteborg idag, så gott och trevligt sällskap.

Nu ligger jag nerbäddad, älskar sängläge! Har allt jag behöver här just nu - karln, vakthundarna, halstabletter, en liter vatten, 5 kuddar, världens fluffigaste täcke och iphonen.

Mina fötter var smått arga idag, förmodligen på grund av misshandeln de dagligen får utstå i diverse olustiga skor. Därför fick de ett litet fotbad nu ikväll efter jobbet, och därefter några puffar av denna behagliga spray:
Om den gör ngt annat än att kyla fotsulorna och ge dem en mycket fräsch doft vet jag inte, men jag gillar.

Btw så ser ni väl the walking dead på söndagskvällarna?! Egentligen lite för läskigt för mig men så bra..!

Godnatt.

Kommentera

Publiceras ej