Hav-dag

0kommentarer

Hej igen.

Natten till idag var som sagt hemsk och jag måste berätta om ispåsen. Någon gång i natt när jag höll på att avdunsta gjorde J i ordning en ispåse, isbitar i en försluten plastpåse inlindad i ett tyg. Jag sov med den i famnen som ett litet mjukisdjur. Några timmar senare hade ju isen smält och jag låg och kramade en ljummen vattenpåse. Jonathan försökte avlägsna den men det var tydligen lättare sagt än gjort.. Tydligen höll jag fast den, jättesur, i ett järngrepp och vägrade släppa. Hade velat ha det på film..

Idag har vi haft en bra dag vid havet. Hälsade på i familjen Fällman/Killanders stuga, Nora och Oskar med en månad gammal son är uppe på visit.

Badare, J är fisken längst ut

Jag har fått låna en fläkt, i natt sover jag i soffan med fläkten i fejset! Både jag och Mio är sjukt nöjda.

Kommentera

Publiceras ej