En perfekt mango

0kommentarer

Voj voj.

Seriöst, klockan är 23.23 och grannen ovanför verkar hålla på med ngt snickeri. Jag hör tydligt en hammare. Man upphör aldrig att förvånas..

Jag är dock dyngtrött så jag ska nog kunna sussa oavsett vilka aktiviteter grannarna drar igång. Började dagen med klubbhoppning med lille G, jag gjorde en riktig miss i en kombination men trots det blev vi felfria i både grund och omhoppning, min lilla stjärna. Alice Olander tog några fina bilder men jag har inte lyckats lista ut än hur jag ska spara ner dem till telefonen. Ogilla dock att 90 cm hinder ser ut som små dockhushinder när Gastro hoppar :) Det känns ju desto mer..

Har haft mina söndagsgrupper, söta som vanligt. Avrundade dagen med ett hisnande avsnitt av the walking dead och en perfekt mogen mango och nu ligger jag här som en pöl. Lite sovmorgon imorgon, gå hundpromenad, hoppa Jummis och sen jobba. Får äntligen sova med karln imorgon, han har jobbar natt flera pass i rad! Godnatt!



Kommentera

Publiceras ej