Rastad

0kommentarer

Hola.

Jag har ju inte berättat att jag har blivit rastad av Malin! Vi var ute på schlager i lördags.

- Klädutbudet i min garderob var skrämmande litet. Jag väger fortfarande mycket mer än innan graviditeten. Vore väl lögn att påstå att jag gör något åt det dock. Efter amningen ska jag köra.

- Vart har coverclub tagit vägen? Gått upp i rök verkar det som.

- Jag drack typ en cider på hela kvällen vilket resulterade i mycket mindre dans än vanligt. Återigen - amning.

- En liten tjej kom fram till mig i rökrummet (nej jag rökte inte heller, stod som ett tomhänt fån som sällskap till Malin som röker som en borstbindare) och sa "Ursäkta, men jag måste bara säga att du är en av de vackraste tjejer jag sett". Jag har mycket svårt för fyllesnack och kunde ha svarat "Ja tänk vad lite smink kan göra!", men det blev bara ett "Tack" eftersom det var precis vad en nybliven dallrig mamma med taskig hy behövde höra från en främmande tjej :)

- I taxin på väg hem blev jag förhörd av chauffören om mina alkoholvanor. Något ironiskt med tanke på att det var ett år sedan jag drack. Sen undrade han om mitt tuggummi smakade gott, då ville jag stiga ur.

Over all en trevlig kväll tack vare Mallis. Ser fram emot en utgång med hela BK, blir väl typ nästa år någon gång ;)

Selfie.


Kommentera

Publiceras ej