Sömnchock

0kommentarer

Ja idag har jag lite av en sömnchock. Stella somnade typ 23 igår, sov till 7-8 tiden, fick mat i sängen med mig och som genom ett under så somnade vi båda igen och vaknade när pappan kom från jobbet 10.30 :) Tyvärr kan ju inte jag sova 8 h i sträck när hon gör det eftersom mitt undermedvetna säger åt mig att jag måste kontrollera att hon andas x antal ggr, men det är ganska lätt att somna om.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till Gastro! Pappa och Mikki ska följa med ut på en promenad. Annars brukar jag inte våga rida ut på onsdagar då Gastro tycker det är lite väl spännande med älgar och det inte finns någon hemma i Braxsele på just onsdagar som kan hjälpa om det skulle hända någe. Älgarna är all over the place kan jag tala om så han kanske vänjer sig.

Peace out

Kommentera

Publiceras ej