Guldtillvaro

0kommentarer

Hej!

Min lilla kotte har somnat på min bröstkorg så då passar jag på att blogga :)

I natt blev det inte så mycket sömn så det har varit ganska segt idag. J jobbade natt och jag sover sjukt dåligt då, även när lillan sover. Det stora ansvaret blir ännu större när jag är själv på natten och jag vaknar vid minsta lilla ljud.

Att jag fick hem min nya höstjacka idag och att den passade som om den var sydd endast för mig satte lite guldkant på tillvaron :) som iofs redan är ganska guldig i utgångsläget.

Har pratat med PH vet idag och på måndag åker vi ner med Gastro, jag är så nervös att det knyter sig i magen. Därför ska jag nog försöka lägga det åt sidan tills söndag kväll eller något..

Nu är det dags för Paradise! Japp, jag ser det :) med nöje!

Guldet

Kommentera

Publiceras ej