Jag har blivit lurad

0kommentarer

Hej.

Förra året hade jag inte planerat något födelsedagsfirande alls, jag kom hem från stallet vid sjutiden och där hemma hade Jonathan styrt upp en överraskning. Hela lägenheten var full med familj, ballonger och fika. Samt sojakorv, för jag hade ju jobbat :) Jag blev verkligen sjukt överraskad.

Lustigt nog pratade vi lite om den kvällen igår morse, "hehe kommer du ihåg förra året då du hade styrt upp värsta överraskningspartajet!". Jag trodde ju dock ej att jag skulle bli lurad igen, men det blev jag! Jag hade då inte bjudit in till något firande igår, men vid 18 gick J ut med hundarna. Typ 20 min senare när jag och Stella sitter och lökar i soffan hör jag röster i hallen och in kliver dom i år IGEN, sjungande med ballonger, tårta och presenter. Då har J suttit ute i bilen och blåst Johanna-ballonger och alla har förberett en massa godfika. Jag är för bortskämd ibland.. Eller så har jag varit väldigt snäll :)

Mamma, Elias, Isac, Alice, Frida, Jonathan och Stella :)
Tyvärr kunde inte pappa vara med men ridlektion är ju ett fullständigt godkänt skäl att icke närvara.

Kommentera

Publiceras ej