Luvan

0kommentarer

Hallå.

Ligger som en sackosäck med en liten sovande boll på magen, och passar på med en blogg. Vi är hemma själva ikväll för andra gången, Jonathan har börjat jobba. Lite läskigt är det med detta enorma ansvar.

Jag tänkte berätta vad vi gjort i helgen men jag tror jag är för trött för att minnas. Inatt har jag inte sovit en blund eftersom Stella lät så märklig när hon andades. 07.30 tog J Stelli till soffan så jag skulle få sova. 08.10 ringde Marlene och berättade att Gastro verkade dålig. Bra tajmat G, 11.00 hade vi nämligen tid på BVC och den ville vi ju inte missa eftersom hon hade varit så rosslig på natten.

Jag fick sätta mig och pumpa ut mjölk med våld. Bokstavligen med våld. Sedan fick jag åka med pappa till Braxsele och J och Stella åkte på BVC själva. Jag var lite nervös men de hade båda uppfört sig :) Gastro hade gjort sig illa i hagen och fått en ordentlig smäll på h armbåge blev jag varse. Förmodligen bara skadad på mjukdelarna. Bra mycket bättre än korsförlamning dock, som han såg ut att ha vid första anblicken i hagen då han ej ville röra sig med varken fram eller bakben. Älskade häst. Tack vare detta blir det stalldebut för min lilla luva imorgon!

Luvan 

Kommentera

Publiceras ej