Gott nytt år

0kommentarer

Hallå.

Fikar i måndags var väldigt trevlig, vi var 6/8 vilket var mycket god uppslutning (tack vare Emelia). Och så Magali, men hon har som börjat bli en extra bananius :) För er som inte vet är Bananius crew mina bästa barndomsvänner som jag träffar väldigt sällan men det är alltid lika mysigt!




Nyårsafton var också en trevlig tillställning ända fram till tolvslaget. God mat som vanligt på udden. Tyvärr blev det jättejobbigt för Mio med raketerna, trodde det skulle vara lugnare där ute men tydligen var det värre än tidigare år. Här på Nydalahöjd var det iofs några idioter som började smälla 15.30 så det var förmodligen ändå bättre att vara hos pappa men det är så hemskt att se honom så rädd, nästa år måste jag få lugnande utskrivet.

Well well, gott nytt år! 2014 var ett speciellt år, då kom mitt hjärta till världen och förändrade mig till en helt ny människa <3

Nyårsfirare som ej lät sig skrämmas av raketer :)


Kommentera

Publiceras ej